Therese

Så här ser jag på saken

Ehhh...

Publicerad 2008-01-31 18:48:32 i Allmänt,

Jag och Jesper hade lite tråkigt idag på religionslektionen, så vi satt och höll koll på hur många gånger våran vikarie (ist för Karin) sa Ehh och asså. Kommer inte ihåg hur många gånger hon sa asså men ehhh sa hon 200 gånger!!!! Och jag kan meddela att det var under 75 min. Inte illa va??!

Den 14/2 blir det en rolig dag. Visst det är alla hjärtans dag. Men det hindrar ju inte lärarna att lägga prov på den dagen och det är inte bara ett prov utan TVÅ, direkt efter varandra dessutom. Kunde t.o.m varit så illa att jag kunde fått tre prov, men Gunilla (naturkunskapslärare) sa att vi fick välja om vi ville ha en hemtenta eller prov. Lätt att jag tog en hemtänta. Så den 14/2 blir det ett historiaprov på morgonen, för vi kunde inte flytta det tills på måndagen för då hade fotoklassen något prov så då fick vi ge oss som alltid. Och sen efter det är det ett religionsprov... 

Läntar inte till den dagen!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela