Therese

Så här ser jag på saken

Hmm..

Publicerad 2008-01-17 19:33:06 i Allmänt,

Vet att jag inte har skrivit på länge.. Men det är så att när jag har velat skriva lite, eller sitta vid datorn, sitter det någon annan där och när jag sitter vid datorn så har jag inte haft tid.

Men jag tänkte ta och sammanfatta lite smått.
Igår var jag och Mikaela ut till Ärentunaskolan, det var där jag gick åk. 7-9. Det var rikigt kul att åka ut dit igen och träffa på alla goa lärare. Ni kanske undrar värför vi åkte ut?! Det är så att vi ska göra ett radioprogram om en högstadieskola och då valde vi Ärentuna. Vi fick vara med på olika lektioner och Mikaela fick även smaka den otroligt goda skolmaten, och hon höll med mig. När dagen började närma sig sitt slut och jag och Mikaela skulle bege oss hem, så ville framförallt inte jag lämna skolan. När jag var där insåg jag hur mycket jag saknade So-lektionerna med Magnus och svenska med Louise. Och så saknar jag den galna klassen som kom med alla konstiga idér, och såklart så saknar jag ju klassresan till Idre, det är ett minne forever där jag lärde mig att åka skidor.
 
Hinner inte skriva något mer, tänkte gå och kolla på handboll..

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-01-28 17:58:34

haha, jag har oxå träffat en gammal lärare i veckan! uppe i fjällen på afterskin, han var aspackad! haha XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela