Therese

Så här ser jag på saken

Sista dagen på jullovet

Publicerad 2008-01-08 19:49:43 i Allmänt,

Jag har inte gjort så mycket på det här jullovet, har mest varit hemma. Jag tror att det kan bero på att vi var borta under hela julen, för vi åkte bort till släkten istället för att dom kom hit och en annan anledning kan vara att jag blev sjuk några dagar efter julafton och då hade jag inte heller någon lust att åka iväg.

Idag var jag och Ika in till stan. Jag hittade ett par fingervantar och Ika hittade en tröja. Men inget mer, fast jag var ju inte ute efter något specillt.

Imorrn ska jag till tandläkarn(tandreglerarn om jag ska vara riktigt petig). Så därför kommer jag inte kunna åka till skolan. Ser inte att det är någon anledning att åka till skolan och vara där i ca en halvtimme och sen åka iväg till tandläkarn, börjar 11:20 och ska vara där 13:00 och sen slutar jag 14:30. Det skulle ta lika lång tid för mig att åka fram och tillbaka till skolan som att gå på  den lilla lektion jag hinner med. Men det är tråkigt att jag missar den lektionen, för vi ska ha ljudmedia och då ska vi börja med vårat program där vi ska åka och besöka en högstadieskola, jag, malin o mikaela ska till Ärentuna, men jag tror att dom klarar en lektion utan mig. 
Imorrn är det även fotbollsträning, men jag kan inte gå på den för jag är fortfarande förkyld. Vilket jag tycker är tråkigt.

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela