Therese

Så här ser jag på saken

Vart tog rösten vägen?

Publicerad 2008-01-03 20:13:57 i Allmänt,

Nyårsafton blev en lugn afton för mig. Eftersom jag hade blivit sjuk några dagar tidigare, hade jag inte sån stor lust att hitta på något, så jag blev kvar hemma. Som ni kunde läsa i det tidigare inlägget så kom det några gäster hit och det var trevligt, det var som det brukar. Vi åt god mat och umgicks, efter ett tag så gick till mitt rum och kollade på Beverly Hills 90 210. Sen vid tolvslaget så gick vi ut och firade det nya året.
Det var efter det som det blev något fel med min röst. När jag öppnade munnen och började prata så lät det så konstigt. Försylningen har satt sig på stämbanden och jag har låtit nästan likadant varje dag nu och det fortsatte idag. Det är träning på lördag, får inte gå på den när jag låter som jag gör, men jag blir bättre och bättre för varje dag som går.

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollade på det sista Beverly Hills avsnittet på säsong 2, fick den i julklapp. Älskar den serien.
I helgen ska vi fira mamma som fyller år på måndag, hela "tjocka" släkten kommer hit. Det blri nog kul. Och på onsdag börjar skolan igen, PAIN.. Vill inte gå tillbaka, tycker att det är skönt med lov. Det som känns konstigt är att det bara är en termin kvar, sen slutar jag, och sen i sommar har jag inte sommarlov, utan jag är arbetslös. Usch vad konstigt det låter.

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela