Therese

Så här ser jag på saken

19 år

Publicerad 2008-07-10 12:02:32 i Allmänt,

Vad är det för dag idag? Joo, det är den 10 juli och det betyder att det är min födelsedag idag. Nu börjar jag ju bli riktigt "gammal", hela 19 år och det är så mycket jag har ogjort. Fast jag har ju några år på mig att uppfylla alla de kraven. Nu ska jag ta och bege mig ut i solen igen, inge kul att sitta inne när det är fint väder ute. Det roliga är att det har aldrig varit dåligt väder på min födelsedag,  inte ett enda år. Det är faktiskt lite kul. Tror inte att det blir så mycket presenter idag och det blir definitivt ingen tårta eftersom att släkten kommer hit och grattar min imorrn!

/Födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-10 18:11:19

GRATTIS :D

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-10 19:03:46

spännande, ingen idé alls på tatuering?

ska göra en pussmun hade jag tänkt :P

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-10 19:05:08

och frågade inte om du gillade vitlök haha, men då vet jag det nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela