Therese

Så här ser jag på saken

Bläää..

Publicerad 2008-07-07 21:18:53 i Allmänt,

Tycker att denna dag kan beskrivas med ett enda ord......Tråkigt!
Jag har absolut inte gjort någonting och jag vill ha något att göra, vill inte sitta här hemma hela sommaren och häcka. Varför ska det vara så svårt att hitta ett jobb? Just nu känns det som att jag kommer gå hemma hela hösten och jag kommer inte att ha något jobb.

Har bestämmt mig för att åka in till stan imorrn även om det regnar, för här hemma tänker jag inte sitta en dag till. Har i alla falla någonting att glädjas åt, på torsdag fyller jag år och på fredag kommer släkten hit och firar mig och på lördag låter det som att vi ska gå och äta kinamat och att vi sen ska gå och kolla på bio.

Förlåt om jag klagar så mycket, men någon dag måste jag få göra det.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela