Therese

Så här ser jag på saken

Glad idag igen...

Publicerad 2008-07-04 10:56:35 i Allmänt,

Godmorgon alla morgonpigga läsare.
Vaknade upp imorse vid halv tio och kollade ut genom fönstret, genast när jag drog upp gardinen så sken jag upp i ett stort leende. Det är sol ute idag igen, känns som att det var en evighet sen det var sol i två dgar i sträck. Så jag tänker tillbringa dagen ute i solen och sen ska jag gå in och äta lite god lunch i form av tonfisksallad, kan det bli bättre?

Det enda som kan vara ett litet minus är att jag sitter och nyser som jag vet inte vad och så kliar det enormt mycket i ögonen så jag vet inte vad jag ska ta mig till för klia i ögonen får jag inte göra.

Sen undrar jag vart alla har tagit vägen?! För innan sommaren så satt jag och mina kompisar och planerade olika saker som vi skulle ta och göra under sommaren, tror ni vi har gjort något av det? Neej, jag har inte hört av de på flera veckor.

Neej, nu ska jag ta och bege mig ut i solen. Hörs nog senare.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela