Therese

Så här ser jag på saken

I väntan på mat..

Publicerad 2008-07-09 15:58:48 i Allmänt,

Sitter här och väntar på att maten ska bli klar, det är Ika som får göra den idag. Blir makaroner och någon sås. När jag satt och skrev det tidigare inlägget så tänkte jag att det kommer säkert bli regn idag och vad blev det? Joo, för en halvtimme sen öste regnet ner, har det inte regnat tillräckligt för i sommar?

En fråga som snart gnager sönder mitt huvud är : varför är det så svårt att hitta ett jobb? Känns som att jag kommer att vara arbetslös hela mitt liv. Och jag började söka flera månader innan vi slutade skolan men jag har inte fått svar från en enda. Känns nästan som att jag skulle valt att plugga vidare uppe i Piteå i höst istället för att jobba.

Nu låter det som att maten är klar, ska gå och kolla. Och vet ni vad....? Imorrn är det min födelsedag!

/Therese


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela