Therese

Så här ser jag på saken

Jag vann..

Publicerad 2008-07-19 15:22:34 i Allmänt,

Haha jag trotsade latheten imorse och gav mig ut på cykeln och trampade. Det var bland det jobbigaste jag gjort motvind och det blåste och hade sig. Men nu är det gjort och jag sitter här och är stolt över mig själv. Tror nästan att jag cyklade en mil. Med lite musik fixar man allt, ett tag höll jag på att ge upp i motvinden och tänkte att jag skulle vända hem. Men jag kom på att det kanske inte var så smart eftersom att jag skulle få dubbelt så mycket mer motvind om jag vände och cyklade hem så jag fortsatte med den dunande musiken i öronen.

Har även hunnit med att gjort ett riktigt styrkepass, så vad sägs om en belöning med god mat och lite godis ikväll?! Sen ska det kollas på fotboll på tv, Sirius spelar mot Åtvidaberg och det kan jag ju inte missa.

Tror nog att jag kommer ha träningsvärk imorrn, men det kommer inte stoppa mig för imorrn ska jag ut igen. På den svarta mountainbiken och den dunkande musiken i öronen. Så om ni ser någon dåre på cykel imorrn i området runt Tenstakyrka så är det lugnt ni behöver inte ringa någonstanns för att ni tror att det är någon dåre som är ute och cyklar, för det är bara jag.

Nu är jag igång och inget kan stoppa mig!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela