Therese

Så här ser jag på saken

Köpte ett par nya skor.

Publicerad 2008-07-08 19:39:05 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en dag i stan. Hittade ett par skor och de var exakt de jag letade efter (kommer en bild där nere) hittade även den almenacka som jag skulle ha så jag är nöjd med mitt besök i den "stora" staden. Även fast jag inte hittade några kläder som jag vill ha. Men jag får vänta tills i höst och hoppas på att det finns något roligare då.

Idag kom även den efterlängtade studentbilden på klassen. När jag satte mig ner och kollade på den så märkte jag hur grymt mycket jag saknar alla galna människor. På något sätt så kommer ni allihopa finnas kvar i mitt hjärta på något sätt.


Upp.fr. vän: Kjell (klassföreståndare)- Emma - Malin - Andreas - Mikaela - Jag - Emelie- Ingrid - Rebecca
Jakob - Mikael - Marcela - Carl - Jonas.

Snart ska jag gå och sätta mig framför tvn och kolla på Allsång på Skansen, sen efter det blir det nog Morden i Midsommer.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela