Therese

Så här ser jag på saken

Latheten i mig stiger fram...

Publicerad 2008-07-18 20:04:07 i Allmänt,

Kan erkänna här och nu att jag kanske inte har tränat så mycket som jag borde ha gjort hittills i sommar. Vet inte vad det beror på men det är bara så att saker alltid kommer i vägen och låter grymt mycket roligare än att ta ett jobbigt träningspass med styrka och kondition, eller så är det bara så att latheten i mig stiger fram och visar sitt sanna jag när jag inte har träning två gånger i veckan med fotbollen. Men jag känner att jag behöver denna träning fär att orka tre träningspass i veckan i höst + en match i veckan, kan även bli fyra om jag får chansen att spela någon A-lags match.

Imorrn ska jag fan ta mig ut och göra ett riktigt stenhårt träningspass och fortsätta så hela sommaren, för så här som jag håller på nu det kan jag inte fortsätta med..

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-19 16:12:12

ååh va duktig du e.. du ska bara veta hur lat jag är, men jag har faktiskt försökt lite iaf. skulle köpa ett gymkort förra veckan, men icke... det var STÄNGT! haha :P

nu har jag en ursäkt att skjuta upp träningen ett tag till xP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela