Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-07-05 10:44:28 i Allmänt,

Tyvärr så blev det ingen dagens bild igår för jag orkade aldrig sätta mig vid datorn igen efter att jag varit ute i solen hela dagen, det var grymt skönt.
Idag är det oxå sol ute men jag tänker inte tillbringa dagen ute på altanen i solen, utan tänker stanna inne. Det blåser ganska mycket ute och vädergubbarna har sagt att det ska komma regn idag. Sen lite senare så lät det som att vi skulle dra in till stan och hämta mamma efter att hon slutat på jobbet sen så tror jag inte att det händer så mycket mer.

Nu är det endast fem dagar kvar tills jag fyller år. :)

Dagens bild: Bjuder på en bild från Kreta. Denna dag åkte vi in till Chania och sen skulle vi gå till en restaurang och äta lite lunch.  Och eftersom jag inte var så hungrig så tänkte jag att jag tar en toast och dagen innan så åt vi lunch nere på stranden och då tog vi en varsin toast och de var jättestora, nästan 30 cm. Så jag hade denna stora toast i åttanke när jag skulle välja vad jag ville ha. Så kommer han och tar beställningar och jag säger att jag vill ha en toast. Då säger han vad lite jag äter och efter det blev jag kallad "little princess" och blev special behandlad. Och sen när alla fick en varsin Ouzo så fick jag någon liten citrondricka och denna, Ika fick även denna drink.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela