Therese

Så här ser jag på saken

Mamma Mia!

Publicerad 2008-07-25 10:51:45 i Allmänt,

Shit vilken bra film. Hade ju stora förhoppningar som sagt och när jag har det så brukar alltid filmen vara skitdålig, men inte denna gång. Jag vet inte vad som gjorde det men den har "DET" som man så ofta brukar använda i sångsammanhang. Denna film hade verkligen "DET", den hade bra skådespelare, bra musik och allt var helt enkelt superbra. Det var länge sen jag såg en så bra film som verkligen fångade mig som denna gjorde.

Jag skojar inte när jag började längta tillbaka till Kreta. Fattar inte hur man kan älska ett sånt ställe efter att man bara varit där en gång. Visst Mamma Mia spelades inte in på Kreta, men en liten ö vid Grekland.

Nu vet ni vilken film jag kommer att sitta och kolla på i höst och hela vintern efter att den kommit ut.

Nu ska jag ta och bege mig ut i solen.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-25 17:43:51

på söndag kanske skulle funka? när stänger stan då?

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-26 18:24:31

hmm nu funderar jag såhär istället... de e ju apvarmt och de senaste två dagarna har jag bott på stranden. tänkte vi kunde fortsätta me det, vad sägs som å dra å bada någonstans...? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela