Therese

Så här ser jag på saken

Måndag=tråkigt

Publicerad 2008-07-14 11:53:26 i Allmänt,

Sitter här och frosar i olika solresor till varmare destinationer och det är måndag idag och då kommer alltid paniken i kroppen fram att man inte gjorde de saker som man ville göra i helgen. Nu kunde jag inte gjort så mycket mer denna helg. Men just nu känns det som att alla helger bara försvinner iväg och snart börjar alla olika högskolor och kurser osv och då kommer ingen ha tid att hitta på något.

Har tråkigt och vet inte vad jag ska ta och hitta på, har suttit och lyssnat på samma musik det vill säga ca sex låtar i ca två timmar om och om igen. Det kanske bevisar hur tråkigt jag har. Funderar helt alvarligt på att följa med pappa upp till kusinerna i Månkarbo som är 3, 4 och sju år. Pappa ska upp dit och köra in hö och jag har absolut inget att göra så varför inte följa med och hälsa på Findus?

Får se hur jag gör, tror inte jag har så stor lust att sitta och glo på denna dataskärm hela dagen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela