Therese

Så här ser jag på saken

Minigolf och bad..

Publicerad 2008-07-29 11:10:07 i Allmänt,

Igår hade jag grymt tråkigt så pappa tvingade in mig till stan. Vi satte oss i bilen och brummade iväg till Uppsala, eller rättare sagt minigolfbanan vid Studernas IP. Jag och pappa skulle spela minigolf om ni inte redan har fattat det. Det gick riktigt bra och jag vann den första omgången och det har pappa fått höra ganska mycket. Sen bestämde vi oss för att spela en till omgång på den andra banan och då vann ju såklart pappa.

Sen när vi kom hem så kastade jag mig i poolen för det var grymt varmt och dessutom är det riktigt skönt i poolen, tror det kan bli ett dopp idag med.

Idag får vi se vad jag tar och hittar på, känner arr rastlösheten sakta men säkert börjar infinna sig i kroppen igen. Då kanske det är lägligt att fotbollsträningen drar igång ikväll. Det är med blandade känslor som jag brummar iväg på min moppe ikväll. För ena sidan säger att det ska bli jättekul, medans den lata sidan av mig dör när jag är tvungen att röra på mig. Men jag ska övervinna min lathet återigen och bege mig till Örvallen ikväll.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela