Therese

Så här ser jag på saken

Morfar

Publicerad 2008-07-19 19:22:50 i Allmänt,

Saknar dig så grymt mycket morfar och nästan varje dag ställer jag mig frågan: Varför hände det just dig som var så glad oc alltid livade upp stämningen.
Och en dag som denna gör det ännu mer synligt, för idag skulle det ha varit din 67 års dag. Kan bara tänka mig vad hela släkten hade haft för oss nu i fall om du fortfarande levde. Vi kanske hade, just i denna minut, ståt och spelat kubb.

Jag vet att jag har sagt det många gånger, men min morfar betydde grymt mycket för mig och jag har nog inte riktigt förståt det förens nu, för han kom alltid och muntrade upp mig om jag var sur eller så var det han som retade mig så mycket att jag blev så sur och gick därifrån och ni som känner mig vet att jag kan bli riktigt sur.
När morfar försvann för lite mer än två år sen så försvann även en del utav mig.

Björn Sahlin du är grymt saknad och jag hoppas fortfarande att du ska komma och plinga på dörren och säga: "Hej jag heter Björn men kallas även för Nallebjörn!"

None
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-20 15:43:58

=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela