Therese

Så här ser jag på saken

Presenter..

Publicerad 2008-07-12 11:13:05 i Allmänt,

Jag är glad. Igår var ju släkten här som ni kanske har förståt och så kom även Malin. Fick lite presenter, är faktsiskt nöjd med alla. Fick äntligen Beverly Hills 90210 säsong tre och fyra så nu har jag någonting som jag kan fördriva den tråkiga tiden med här hemma. Sen fick jag pengar och iPodhörlurar och så fick jag en bok med en nalle i, berättelsen om MIrandanallen. Men det bästa utav allt, måste nästan ha varit presentkortet på en tatuering i Sthlm. Citerar det som mina kusiner hade skrivit på kuvertet "Nu finns det ingen återvändo" nu ska jag äntligen få den.
Hela kvällen var lyckad igår, den blev som det alltid brukar bli på min födelsedagsgrillpartyn med släkten, trevlig med massor med skratt.

Denna dag ska jag tillbringa en stund framför min tv och kolla på Beverly Hills, lovar att jag kommer att ha kollat klart på alltihopa innan nästa vecka. Så jag hoppas verkligen på fint väder nästa vecka så jag inte kollar klart på allting för då har jag ingeting att kolla på i höst. Och sen lite senare så ska jag, mamma, pappa, Ika åka in till stan och träffa mormor och sen ska vi gå och äta kinamat och lite senare så ska vi bege oss till Filmstaden och kolla på Indiana Jones. Nu vet ni vart ni hittar mig idag!
Sitter just och funderar på om livet kan bli så mycket bättre än det här?

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-12 11:23:18

åh va roligt =) nu gäller de bara å bestämma sig för vad du vill ha :P

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-12 11:25:17

haha annnars så tror jag att en tårta på höften kan bli ganska snyggt xP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela