Therese

Så här ser jag på saken

Rubrik?

Publicerad 2008-07-11 13:10:45 i Allmänt,

Hade väl en ganska okej födelsedag igår. Många hörde av sig och sa grattis, tackar alla oehört snälla människor för det. Trot eller ej jag fick en tårta även fast jag inte trodde att jag skulle få det. Så gissa vad jag åt till frukost imorse, TÅRTA.
Fick i alla fall några presenter igår, hoppas på mer idag. Hoppas att jag får Beverly Hills 90210 och om jag har tur så kanske jag får presentkort på en tatuering. Hoppas.

Just nu sitter jag och laddar in musik på iPoden, men funderar på om jag ska gå och äta lunch. Magen börjar ropa efter något att äta.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-11 22:19:36

tårta <3

ska ha den på höften/magen eller va de nu heter.. inte tårtan, utan tatueringen haha bara så de inte sker någon missuppfattning här ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela