Therese

Så här ser jag på saken

Saknar

Publicerad 2008-07-31 15:56:55 i Allmänt,

Sitter här inne medans solen lyser och det är varmt där ute. Har varit ute en stund men nu låter det som att åskan börjar närma sig och då har jag ingen lust att vara ute längre, så då valde jag att gå in och sätta mig här. Så nu sitter jag här och lyssnar på musiken från filmen Mamma Mia! Älskar verkligen den filmen och om du inte redan har sett den så rekomenderar jag dog verkligen att gå och se den. Och nu när jag sitter och lyssnar på den så slår det mig verkligen hur mycket jag saknar tiden som jag hade på Kreta, vet att jag har sagt det förrut. Men jag hade en helt underbar vecka där nere med mina nära och kära och jag skulle inte tveka en sekund om någon kom och föreslog att vi skulle åka ner dit nu på direkten. För när jag var där nere så kändes det som att jag inte behövde bry mig om frågetecknerna som jag har i mitt liv, hur ska jag få ett jobb? eller när ska jag ta mig i "skjortan" och försöka ta körkort?. Det känns som att det är många frågor som inte är besvarade och där nere så kände jag att jag inte behövde tänka på det. Och nu sitter jag här hemma i mamma och pappas varma sovrum och inser att imorgon är det augusti och jag har fortfarande inte fått svar på någon utav alla olika jobbansökningar som jag har gjort. En sak som känns bättre är ju att jag troligtvis kommer att plugga i höst så då har jag i alla fall något att göra, jag måste till exempel åka ner till Växjö fyra gånger under studietiden.
Älskar verkligen denna låt!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela