Therese

Så här ser jag på saken

Solen är här...

Publicerad 2008-07-22 14:45:36 i Allmänt,

Solen skiner ute och jag sitter här inne, men snart är jag där ute. Tänkte bara berätta att jag har tackat ja till distanskursen nere i Växjö. Så där är ett problem borta, nu kommer bara det större...(!) Jag MÅSTE ha ett jobb, annars så kommer jag dö av tristess i höst. För när jag knappt klarar av att vara hemma i några dagar utan att göra något. Hur ska jag då klara av en hel höst? Fattar inte hur jag kan vara så rastlös just nu, kan bero på att jag vill åka bort till något soligt och varmt land.

Men just nu ska jag gå ut och njuta utav solen och lite senare ska det avnjutas en god middag med mamma och pappa och lite senare får jag ge mig ut på ett träningspass..

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-23 20:55:31

blir oxå sjukt rastlös... klarar en dag hemma, max två sen om det inte händer något blir jag typ deppad å orkar inte göra någonting istället haha

vad e de för kurs du ska gå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela