Therese

Så här ser jag på saken

Sommar och sol.

Publicerad 2008-07-24 14:41:03 i Allmänt,

Det är riktigt skönt att solen och värmen äntligen är här. Sitter här framför datorn och smaskar på lite godis, riktigt gott kan jag berätta för er.
Har tillbringat halva dagen ute i solen på en solstol med min iPod.

Känner att det här blev ett jätteintressant inlägg.

Ikväll ska jag i alla fall gå och se på Mamma Mia. Har stora förhoppningar på den och hoppas att de uppfyller de.. Har en känsla av att jag ikväll när jag kommer hem efter bion så kommer jag längta tillbaka till Kreta.. 

Är det någon som vill hitta på något kul någon dag, orkar inte sitta här hemma och dega hela dagarna?!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-24 16:49:42

jaha de lät ju kul =)

vi kanske kan ta en runda i uppsala lördag eller söndag? fika å fira att du fyllt år? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela