Therese

Så här ser jag på saken

Sool..

Publicerad 2008-07-03 20:32:02 i Allmänt,

Nu kommer det äntligen ett inlägg där jag inte kommer klaga det lilla minsta. För idag kom äntligen det där bra vädret som vädergubbarna lovade. Så vart spenderades denna dag? Joo, ute i våran pool på Kretamadrassen. Kan tillägga att jag inte badade för jag tyckte att det var kallt, 20 grader. Är van med varmt vatten efter Kreta resan. Sen åt vi den underbaraste tonfisksalladen till lunch och sen efter det åt vi jordgubbar med glass och grädde som mormor hade köpt innan hon kom hit. Tror inte att det kan bli mer sommar än så.

Funderar på om jag ska ta och införa en dagens bild eller något liknande, vet inte vart det kommer sluta eller hur ofta som det kommer komma en "dagens bild" men denna dag kommer det i alla fall en.

Dagens bild: Blir såklart våran pool med Kretamadrassen. Det är en fin liten bild på den där man lägger huvudet. Det är en slags karta över städerna på Kreta och då när man ligger och flyter i vattnet så kan man kolla upp vart man är.



Hoppas ni hade lika bra väder som mig!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela