Therese

Så här ser jag på saken

Städdax

Publicerad 2008-07-09 11:21:14 i Allmänt,

Hade egentligen tänkt att jags kanske skulle ta och köra ett styrkepass idag, men jag har så pass ont i min vad så jag uteslöt genst den tanken. Hade även tänkt tillbringa en stund ute i solen idag för jag såg på vädret igår att det skulle vara fint väder. Men tyvärr så är det lite molnigt ute så solen kommer inte riktigt fram. Så jag får helt enkelt ta och städa, dammsugaren åker snart fram. Idag är det ingenting som jag kan ta och hitta på för att slippa städa. Dessutom så får jag väl ta och skylla mig lite själv eftersom jag frågade mamma och pappa igår om jag skulle ta och städa imorrn(läs tisdag) eftersom jag tycker att det skulle vara lite tråkigt ifall om de stod och städade på min födesledag.

Får väl börja nu så man blir klar någon gång idag.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela