Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-07-08 11:11:37 i Allmänt,

Halloj på er alla kära bloggläsare. Idag kan ni förvänta er en gladare Therese som inte kommer att klaga så mycket och om det komm något litet klagomål så ber jag så mycket om ursäkt. Vill inte att detta ska bli en tråkigblogg utan att man ska kunna få sig ett litet gott skratt när man besöker den och de senaste inläggen har väl inte bjudit på min bästa sida. Men jag kan inte rå för att det är pissdåligt väder ute och ingen kompis hör av sog så jag får sitta här framför datorn och inte göra ett piss. Men nu var det så att jag inte ska klaga utan jag tänkte berätta att solen kikar ibland fram mellan molnen och inget regn syns förtillfället och jag sa ju redan igår att jag skulle åka in till stan och det ska jag snart ta och göra. Men först måste jag gå och byta kläder och äta lite lunch.
Sen när jag och Ika har kommit in till stan så hoppas jag att jag hittar ett par skor, och då tänker säkert ni har inte hon skor så det räcker? Nej, det har jag inte ett par nya flippflop måste inhandlas. Sen hoppas jag att jag hittar en bra almenacka som är ett måste. Och sen vet man ju inte om man hittar något annat smått och gott. Sen låter det även som att jag och Ika ska äta mat inne i stan och vad passar då bättre än att gå till Cupido och avnjuta en god sallad, eller det kanske blir en god pizza på Jalla. Kan det bli bättre?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela