Therese

Så här ser jag på saken

Tråk...

Publicerad 2008-07-02 15:39:04 i Allmänt,

Sitter här och har riktigt tråkigt, har kollat överallt. Facebook, bilddagboken, läst andra bloggar men det finns inget roligt. Och detta inlägg känns inte som att det är så speciellt roligt heller för jag har egentligen ingenting som jag har att berätta. Men förvänta er inte att detta är det sista inlägget denna dag.
Var ute för lite mer än en timme sen och gick en liten runda, måste ju hålla konditionen uppe nu när det inte är någon fotboll och jag hatar att gå ut och springa eller gå i vanliga fall men nu så tvingar jag mig ut eftersom jag kommer få lida av det sen i höst när säsongen börjar igen.
Funderar på om jag ska börja gå och göra mat för magen börjar kurra lite smått, för er som är nyfikna så blir det Chicken bits med ris och currysås funderar även på att göra en sallad till.
Sen måste jag gå ut och ta ur sakerna som står i poolen för gubben som ska fylla på den kommer idag.

Hittade denna video på youtube, tycker låten är bra. Det är två låtar, den andra har jag ingen aning om vad det är men det är den första som är bra. Men kvaliten på bilderna är lite dåliga. För er som inte uppfattar texten så heter den We love you freddie och är insjungen av Arsenals fans. Enjoy! 



Varför kan ingen snäll människa ge mig ett jobb och lite pengar. ´
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela