Therese

Så här ser jag på saken

Uppsala tur och retur..

Publicerad 2008-07-18 11:02:40 i Allmänt,

Vet att det var ett tag sen jag skrev, men jag har känt att jag inte riktigt har haft tid med att skriva i denna blogg. Känns lite som att jag har hamnat i en bloggtorka precis som alla tidningar och nyheter brukar ha på måndagar. Men något sorts inlägg ska jag väl få till. Tänkte att jag kan börja med att berätta vad jag har haft för mig dessa dagar.

I måndags så valde jag att följa med pappa upp till kusinerna i Månkarbo där han skulle lassa hö. Det var riktigt trevligt.
I tisdags gjorde jag inget speciellt. I onsdags drog jag in till stan och träffade Linnéa kändes som att det var år och dar sen man såg henne. Då köptes det även två par tröjor, en t-shirt och en långärmad kofta.
Igår följde jag med mamma och Ika in till stan där vi åkte och träffade mormor för att senare åka runt till alla olika sorters affärer och kolla på olika tapeter till Ikas rum som antagligen ska göras om i helgen.

Som ni ser så har jag inte haft så mycket tid för denna blogg. Idag har jag inte så stor koll på vad som kommer hända. Men det lät som att vi skulle in till stan och köpa golv till Ikas rum. Känns som jag är i stan varje dag.

Erika, när ska vii hitta på något?

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-07-18 14:39:29

vi får fan ta å göra de snart =) kanske nått nästa vecka...? vet inte riktigt hur jag jobbar men :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela