Therese

Så här ser jag på saken

Vill åka bort...

Publicerad 2008-07-14 11:48:29 i Allmänt,

Kan man bli beroende av att åka utomlands? Tror nästan jag har blivit det, även fast jag bara har gjort det en gång. Men jag känner att det skulle vara grymt mycket skönare att åka iväg till Kreta igen. Är det någon som är på? Det är väl nu vi ska leva livet medans vi kan och inte komma när vi är runt 60 år "Åhh, tänk sommaren 2008 då när man var helt tokig och ville åka utomlands. Varför gjorde jag inte det?!"

Är det inte någon snäll liten själ där ute som vill åka iväg med mig, till värmen och solen. För all den fina färg som jag fick på Kreta syns knapp längre för att det inte har varit så bra väder här hemma i Sverige.


Helt ärligt! Detta går väl inte att tacka nej till?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela