Therese

Så här ser jag på saken

Ännu en bra låt.

Publicerad 2008-06-26 17:47:59 i Allmänt,

Vet att det är andra låten idag, men den är så himlans fin och jag tycker att ni ska lyssna på den..



Tycker att jag har varit duktig idag, jag hann med allt som skulle göras och jag hade även tid att sitta här framför datorn. Ska snart gå och byta om till träningskläder. Glädjen är fortfarande borta, den kanske kommer tillbaka ikväll när Malin meddelar att hon kommer att komma. Det bara känns som att allt jag har gjort är förgäves. Och det känns som att jag bara klagar och klagar.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-06-26 18:01:34

Åh älskar den låten! Nästan så man gråter haha.. Kolla gärna in min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela