Therese

Så här ser jag på saken

Är det ett skämt?

Publicerad 2008-06-22 11:37:21 i Allmänt,

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag tyckte ändå att jag ska klottra ner något så då får jag väl försöka.
Det kommer inte hända så mycket idag, tror jag snart kommer bege mig ut i solen. Då blir det första gången efter att vi kommit hem från Kreta. Det är ju nu en vecka sen vi kom hem och jag har inte varit ute i solen en enda gång. Visst det har ju knappt varit någon sol och jag tycker att det bevisar att det inte har varit något bra väder.

Nu kom jag på vad jag egentligen skulle skriva. Det var att jag tycker att EM just nu är ett enda stort skämt, igår åkte det laget som spelade den bästa fotbollen och som jag tycker var värdiga vinnare av hela EM Holland fick igår lämna EM. De förlorade mot Ryssland med 3-1, misstolka mig inte för jag tycker inte att Ryssland var ett dåligt lag. Men det känns som alla "stora" länder bara försvinner. Först Sverige, sen Portugal och nu Holland. Jag säger redan nu att jag inte kommer bli förvånad ifall om Spanien förlorar ikväll mot Italien. Det känns som att det inte är de "storas" EM.
Om det blir så att Italien vinner ikväll så hoppas jag verkligen att Turkiet vinner mot Tyskland, som är ganska omöjligt som det känns just nu och att Ryssland vinner mot Italien och då blir det Turkiet Ryssland i finalen. Men i vilket fall som helst om inte Spanien går vidare så spelar det egentligen ingen roll om vilka som går vidare och vilka som vinner, för då kommer jag inte kolla ändå.
Heja Spanien!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela