Therese

Så här ser jag på saken

Byte av nationalitet?

Publicerad 2008-06-19 20:11:51 i Allmänt,

Helt allvarligt, vad fan gjorde svenska landslaget igår. 2-0 mot Ryssland, fattar fortfarande inte hur det kunde hända. Det som såg så bra ut mot Grekland och i första halvlek mot Spanien var som bortblåst. Ingen kämpade för varandra och alla bara klaga på varandra. Trodde faktiskt att det skulle gå bättre, men antagligen så är vi inte bättre än så här. Helt ärligt, om vi hade spelat så där mot San Marino så skulle vi förlorat.
Idag kan man läsa om hur alla experter skriker om Lagerbäcks avgång. Och jag vet inte om jag skriver på det med. För det känns som jag fortfarande är i chocktillstånd.

Hur kommer det att gå för Sverige nu i VM-kvalet i höst. Det är ju bara att glömma ett stort mästerskap på några år, för så som vi spelar nu så kommer man varken till EM eller VM!
Nu håller jag på Holland och Spanien under återstående dagarna utav EM!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela