Therese

Så här ser jag på saken

Dagen med stort D....

Publicerad 2008-06-04 18:02:29 i Allmänt,

Imorrn är dagen med stort D.. Det är då jag tar studenten. Det känns ganska konstigt att allting bara tar slut och att jag aldrig mer behöver gå i skolan.
Ska upp tidigt imorrn, Malin kommer och hämtar mig klockan halv 7. Då ska vi bege oss till Becca och ha campangefrukost, sen ska vi bege oss till skolan klockan 9 och sen klockan 13:00 kommer vi ner till Bergsbrunnaparken med Lennakatten, så den som vill komma och fira min student är välkommen att komma ner dit till klockan ett.  
Sen efter det så ska jag hem och firas utav släkten. Sen när de har åkt så ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk.
Kan säga att min student kommer bli lugn, eftersom jag är sjuk och jag vill gärna bli frisk innan vi åker till Kreta på söndag..

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela