Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-06-27 11:58:35 i Allmänt,

Jag vet egentligen inte vart jag ska börja. Är fortfarande besviken och mina känslor vet egentligen inte vad de tycker. För ena sidan är glad för att Spanien är i final i fotbolls EM och andra sidan tycker att det är extremt tråkigt att Malin inte kommer hit.
Varför lovar man en sak och sen säger en annan? Fattar inte det och om man inte vill vara med så tycker jag faktsikt att man säger det på direkten istället för att dra ut på det. För ju mer man drar ut på det desto större blir besvikelsen. 

Haha, fotbollsträningen igår måste ha varit bland de bästa på länge. Vi var 10 stycken och körde massor med små tävlingar och vi i röda laget vann stort över gröna. Tävlingarna var blandade med skratt för alla små missar och vi avslutade alltihopa med att grilla och av någon anledning kom vi in på bilar och började prata om gas, broms osv. Vet inte om ni läsare fattar vad som är kul. Orkar inte förklara det, men kul var det ifall, tror inte jag har skrattat så mycket på en fotbollsträning. Nu är det uppehåll i ca en månad innan träningarna drar igång igen. Men jag måste ändå ut och röra på mig :/

Nu laddar jag batterierna för fullt för morgondagen. Byacupen here we come!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela