Therese

Så här ser jag på saken

Glädjen som försvann

Publicerad 2008-06-26 15:09:02 i Allmänt,

Just nu känns det som att jag har städat i onödan. Blev klar för en stund sen och går och sätter mig här framför datorn och då skriver Malin att hon kanske inte kan vara med på lördag..
Så just nu känns det faktsikt lite onödigt, visst jag hade ju behövt städa i vilket fall som helst men då hade jag ju skjutit upp det tills imorrn.
Tycker inte att det är kul när folk drar sig ut i sista sekund, då blir allt som man planerat förstört.

Jag har kunnat tillbringat dagen ute i solen, vilket jag inte kan göra nu eftersom alla jävla moln har kommit fram.

Den glädje som fanns i min kropp känns bortblåst....

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-26 17:20:40

vet hur de känns, börjar vänja mig vid folk som ställer in i sista stund :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela