Therese

Så här ser jag på saken

Har fortfarande inte tid med detta...

Publicerad 2008-06-26 13:27:44 i Allmänt,

Av någon anledning så dras jag till datan och till denna blogg. Vet itne varför det blir så och det känns som att jag verkligen inte har tid med detta, för tiden den bara drar iväg. Vet inte hur jag kommer hinna med allt och jag gör det ju verkligen inte om jag sitter här. Men jag har ingen lust att städa det är så tråkigt. Men jag borde verkligen städa, för jag har ingen som helst aning om när Malin kommer. Och det är lite dumt att skjuta upp det tills imorrn. 
Men jag har i alla fall kommit en bit på väg.

Slå in Malins present (X)
Gå ut med Rocko (X)
Plocka ur tvättmaskin hänga upp, plocka ur tvättskåpet, vika tvätten (X)
Vattna blommorna ()
Städa mitt rum ()
Laga och äta mat ()
Träna fotboll ()

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela