Therese

Så här ser jag på saken

Har inte tid med detta

Publicerad 2008-06-26 11:18:54 i Allmänt,

Hej hopp alla bloggläsare. Jag har egentligen inte tid med detta inlägg, men jag ville ändå knappra ihop något. Jag har varit duktig och slagit in Malins present. Men jag har fortfarande många saker kvar som ska göras, fick dessutom reda på igår att jag ska gå ut med Rocko vid halv ett ungefär för farmor och farfar är på begravning. Så de saker jag ska ha gjort idag innan jag åker på träning är:
Slå in Malins present (x)
Gå ut med Rocko ()
Plocka ur tvättmaskin hänga upp, plocka ur tvättskåpet, vika tvätten ()
Vattna blommorna ()
Städa mitt rum ()
Laga och äta mat ()
Sen är klockan troligtvis runt kvart över 6 och det är dags att sätta sig på moppen och brumma iväg mot Skyttorp för den sista träningen innan uppehållet.
Sen ska jag kasta mig på moppen när träningen är slut och åka så fort som möjligt hem och kolla på Spanien-Ryssland.
Är det någon som vill komma och hjälpa mig eller har lust att byta sin dag emot min..
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela