Therese

Så här ser jag på saken

Inget skämt..

Publicerad 2008-06-23 19:28:01 i Allmänt,

Åh det var skönt. Igår fick jag det bekräftat för mig att detta EM inte var ett skämt. Spanien slog ut världsmästarna från 2006 Italien från VM och Spanien är nu klara för semifinal mot Ryssland. Hjälten igår heter såklart Iker Casillas.

Känner att det har blivit mycket fotbollsprat på denna blogg nu i några dagar och tänker gå ifrån det en liten stund. Idag for jag och Ika in med farmor och farfar till stan och handlade saker till byacupen, i detta läge känns det inte som att allt kommer att räcka. Men det får det helt enkelt ta att göra. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag och det hade jag inte heller tänkt att jag skulle göra. Imorrn är det inte heller så mycket som jag ska göra, det är fotbollsträning på kvällen men jag funderar på att skippa den för idag fick jag bara helt plötsligt ont i benhinnorna. :/ Och det är bara en match kvar och den är på onsdag och den lär jag ju inte få spela eftersom jag inte har tränat på några veckor pga av diverse saker som tex Kretaresan och studenten.

Börjar ledsna på utseendet på min blogg och undrar ifall om någon har lust att göra om den?? Eller har något förslag på vad jag ska göra för förändring så är det bara att skriva en kommentar.

Hej så länge!
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-25 19:26:04

jag kan gärna hjälpa dig göra om, va skitkul å göra våran blogg, stolt över att jag kunde =)



haha va många kommenterar de blev den här gången :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela