Therese

Så här ser jag på saken

Jag ska bli spanjorska..

Publicerad 2008-06-30 11:55:26 i Allmänt,

Kollade på EM-finalen mellan Spanien och Tyskland igår. Och rätt lag vann, SPANIEN!! Säger bara grattis, det var ni värda.
Och efter att slutsignalen hade gått så blev jag så glad. Mamma och pappa: "Det är ju inte så konstigt, halv ditt hjärta håller ju på Spanien!" Det tror jag dom har rätt i. Spanien har spelat den bästa fotbollen under hela mästerskapet och jag läste på fotbollskanalen.se tror jag, "tänk att Sverige slog Spanien med 2-0 hemma på Råsunda. Vilken bragdmatch de gjorde!". 
Om vi tänker efter så gjorde inte Sverige en sån dålig tunering, de gjorde den bästa matchen mot Spanien och den sämsta mot Ryssland. Men jag tycker ändå att de kunde gått vidare till kvartsfinalen. Nu ser jag framemot VM-kvalet som börjar i höst och så längtar jag tills La Liga säsongen börjar igen så jag kan få se laget som tar störst plats i mitt hjärta Real Madrid.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-30 18:56:54

Klar med bloggen, hoppas du blev nöjd =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela