Therese

Så här ser jag på saken

Jumbopriset

Publicerad 2008-06-28 19:10:39 i Allmänt,

Jaha, nu efter alla åskoväder och strömavbrott som kommit så tänkte jag att jag kunde knappra ihop ett inlägg om dagen. Vaknade tidigt imorse, klockan halv åtta skulle blivit väckt av min mobil runt halv nio. Men av någon anledning vaknade jag då med några timmars för kort sömn. Men jag masade mig upp ur sängen och satte mig och åt frukost. sen efter en stund så for jag och pappa upp till fotbollsplan efter att han skjutsat mamma till tåget som tyvärr skulle iväg och jobba så hon missade "alla" våra målchanser. Där uppe vid plan träffar vi allihopa som ska vara med i vårat lag, Onslunda Tigers.
Kommer egentligen inte ihåg så mycket utav matcherna, tycker att alla såg nästan likadana ut. Men det slutar i alla fall med att Karskulla i våran grupp vinner hela skiten och vi får av någon konstig anledning jumbopriset.
Men efter att vi ändå spelade så otroligt dåligt så tycker jag ändå att det var kul.

Funderar vad jag ska ta och hitta på nu, efter åskovädrerna så är allt urdraget och jag orkar inte gå och stoppa in alla kontakter igen så det blir väl att sitta här framför datorn och dega nästan hela kvällen. Tror inte jag orkar göra något annat, dessutom är jag ganska trött och tror att det blir en tidig sänggång ikväll..

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela