Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-06-21 20:37:45 i Allmänt,

Hoppas att ni allihopa hade en trevlig midsommar. Det kan jag säga att jag hade, utan att blanda in någon alkohol. ;)
På dagen åkte vi till Vattholma för att kolla på när Ika dansade och sen åkte vi fort hem för att byta om och sedan bege oss ner till Matte, Kattis och Emil. Där nere var det massor med människor och det var riktigt kul. Det bjöds på god mat och gott sällskap.
Åkte hem runt halv ett och är inte så värst trött idag.

Kan inte fatta att det snart har gått en vecka sen vi kom hem från Kreta. Längtar grymt mycket tillbaka. Tänk så skönt att kunna ligga på stranden en hel dag och inte behöva tänka på något annat.
Måste försöka hitta något jobb så jag får några pengar i höst och det känns ganska lönlöst. Har inte hittat något hitills så varför ska jag då hitta något nu.
Ska gå och kolla på fotboll, Holland vs Ryssland.
Heja Holland!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela