Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-06-25 17:54:20 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort så mycket. Har försökt tillbringa så mycket tid som möjligt ute i solen eftersom jag vill behålla den fina färgen från Kreta. Jag vet inte hur jag ska göra ikväll, om jag ska strunta i att åka och kolla på när damerna spelar sista matchen innan uppehållet eller om jag ska skita i det och bara vara hemma. Men det känns inte riktigt rätt att bara sitta hemma för det skulle vara kul att åka och kolla på de för det var ett bra tag sen jag träffade alla. Imorrn är det sista träningen innan uppehållet och jag har bestämmt mig för att jag ska åka och träna, även om jag vill det eller inte.

Imorrn måste jag öven ta och städa mitt rum innan Malin kommer hit, vet inte vilken dag hon kommer men det är ju bäst göra det imorrn för annars så skjuter jag bara upp det. Imorrn måste jag även slå in Malins presenter. Och så måste jag fortsätta att leta efter jobb. Får snart gå in till Arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetslös, men jag har ingen lust att gå massor med kuser och skit som de kommer att erbjuda mig. De kommer vilja att jag går en kurs om något som de tycker är brist på i samhället och det vill jag ju inte. Jag har en utbildning inom radio och den vill jag ha och inget annat. PUNKT SLUT!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-25 19:22:55

haha findus, varför ska jag komma ihåg hans dag för? men har så himla svårt med juni och juli barn, fattar inte :S



absolut att jag gör, låter mysigt de =) sen får du väl komma hit nått i sommar oxå, blir ju aldrig av. funderar på om vi kanske (om vi har råd och lust) kan rida om du kommer hit. finns ett stall i närheten som har typ ridturer som är typ tre timmar långa, va på sådan förut med morster å kusinerna, ganska mysigt faktiskt =)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-25 19:24:19

men vaddå? skickar arbetsförmedlingen en på kurser? mig ville de bara att jag skulle komma dit på typ tre möten och sen rapportera hur det går med mitt jobbsökande... helt onödigt, klar jag ju av själv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela