Therese

Så här ser jag på saken

Tråkdag

Publicerad 2008-06-27 13:21:48 i Allmänt,

Har absolut inget att göra, känner att denna dag egentligen var den dag jag skulle ha städat och inte igår då när det var sol. För idag är det massor med moln och det blåser för fullt, när ska den riktiga sommaren komma? Alla vädergubbar har sagt att det här kommer att vara den varmaste sommaren och bästa sommaren. Men då undrar jag när den ska komma.

Och eftersom jag har tråkigt så tänkte jag att jag kanske kunde försöka göra om lite här på min blogg, eftersom jag har ledsnat på utseendet. Men jag lyckades inte med något så jag väntar snällt på att Erika säger till när hon vill göra om den. Tänk att jag har Erika. Även fast hon inte har gjort om den än så säger jag ändå tack.. :) Bjuder även på en låt denna dag. Tror nästan att jag har blivit kär, älskar låten och han är inte dålig han heller ;)

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-27 20:52:01

Jag kan göra den ikväll ikväll eller när du vill =) bara å säga till, ajg har all tid i världen (nästan) `;)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-27 22:06:11

kom på, att isf måste jag ju ha ditt lösenord å grejer :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela