Therese

Så här ser jag på saken

Andra chansen

Publicerad 2008-03-08 21:55:51 i Allmänt,

Jadu, kan väl egentligen inte säga att det var en skräll att Carola och Andreas inte gick vidare. Tyckte inte deras låt var så speciellt bra med dom två tillsammans. Men om Andreas hade sjungit låten så hade jag älskat den, eftersom jag inte tycker deras röster passar ihop.
Den stora skrällen som jag tycker är att Ola inte gick till final. Tycker inte om Sibels låt och fattar inte vad folk tänkte med. Men, jag ska väl inte klaga eftersom jag själv inte röstade. Men vi tävlade och nu gick jag och Ika förbi mamma. :D Ska väl inte ta ut segern i förskott, eftersom jag inte tog en ända poäng i finalen förra året.

Förkylningen har börjat släppa, men rösten mår inte så bra just nu.. Låter som en kråka när jag pratar och jag väljer att sitta här tyst framför datorn och inte säga ett ljud. Därför skriver jag ner allt jag tycker och tänker.

Samtidigt som Andra chansen gick avstappeln så spelade Real Madrid hemma mot Espanyol. Har ingen aning om hur det har gått, men jag hoppas såklart att Real vinner. Ska nog ta och kolla på matchen när jag kommer hem, bandet sitter i videon där hemma och spelar in matchen. Som borde vara slut i denna skrivande stund.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela