Therese

Så här ser jag på saken

Äntligen är det efterlängtade lovet här..

Publicerad 2008-03-20 17:30:48 i Allmänt,

Nu har jag äntligen fått påsklov. Min hjärna hade tagit påsklov igår och det märktes direkt på religionen där vi skulle skriva en liten text, tillslut lyckades jag få ihop lite anteckningar på pappret.
Idag fick vi även lite info om hur våran studentdag ska se ut.
Tycker synd om Gunilla som får stå ut med oss varenda torsdag på naturkunskapen. Det är på torsdagar på naturkunskapen och måndagar och fredagar med kicki där vi är som drygast. Men det verkar som att Gunilla tycker om oss ändå.

För er som sitter och väntar på min rapport från genrepet till melodifestivalen får vänta tills imorrn. Jag vet att jag har skjutit upp den för varje dag som gått, men jag har verkligen inte orkat skriva om det för det kommer bli ett långt inlägg eftersom jag har så mycket jag vill berätta. Så därför väljer jag en bättre dag där jag har längre tid på mig att skriva.

Har träning ikväll, men jag är så lat och stannar hemma. Har absolut ingen lust att åka iväg till träningen och gör då mina kära lagkamrater en tjänst och stannar hemma. Har fortfarande lite ont i ena benhinnan och tycker att det är bättre att vila upp den ordentligt, så slipper jag kanske en benhinneinflamation innan säsongen drar igågn på riktigt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela