Therese

Så här ser jag på saken

Då var det måndag igen..

Publicerad 2008-03-03 18:58:40 i Allmänt,

Morgonen började med ett tandläkarbesök. Idag fick jag äntligen åka och limma fast tråden på basidan utav tänderna som tandhyginisten i Storvreta petade bort för 2 veckor sen. Skulle ha åkt till tandregleraren i tisdags förra veckan, men jag blev ju magsjuk då så det var lite svårt att åka då.

Hände inte så mkt roligt i skolan idag, tycker att de flesta dagarna kan vara ganska meningslösa. Men imorrn blir det kul för då ska vi jobba med våran radioteater, jippie. Den är bäst, jag kanske lägger ut den här på sidan när den är klar. 

Imorrn är det även fotbollsträning, har inte gått på en vecka eftersom hela förra veckan blev förstörd av magsjukan. Så det blir kul att komma igång igen. Det enda som tar emot lite gran är väl att jag måste gå ca 1,5 km från upptåget i Skyttorp för att komma till Örvallen.

Neej, ska gå och hitta på något annat. Kan ju inte sitta här hela kvällen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela