Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-03-07 18:41:18 i Allmänt,

Har inte varit så bra på att blogga under dom sista dagarna. Men det är så att jag inte har suttit vid datorn och haft andra saker för mig.

Nu är det äntligen fredag igen och Malin räknade ut att det var 8 skoldagar kvar innan det är påsklov.


Har väl inte hänt något speciellt under veckan, har blivit förkyld så jag kunde inte träna igår. Vilket var lite tråkigt, men sånt är livet. Jag får helt enkelt ta i kapp det en annan gång.


Nu idag är det bara en vecka kvar tills jag sitter i Globen och kollar på genrepet till finalen i melodifestivalen 2008. Det blir riktigt kul.


Imorrn ska vi och fira mormor som fyllde år i onsdags. Och så ska jag såklart kolla på andra chansen i melodifestivalen. Sen är det även dags för fotboll igen. Real Madrid ska möta Espanyol. Hoppas verkligen på en skön Real seger, eftersom det gått lite segt de senaste månaderna.

På söndag ska vi åka upp till Månkarbo och fira kusinen Julia som fyller år på tisdag. Det blir roligt att träffa alla igen, även fast det inte var så länge sen.


Hmm, måste börja leta efter jobb om jag ska ha något efter att jag tagit studenten. Funderar på att ta ett år ledigt, där jag jobbar och har kul. Och sen efter det året så ska jag plugga vidare. Och då får jag antingen flytta upp till Piteå eller ner till Båstad. Känner mig inte så sugen på att flytta så långt, för då är det så långt till alla. Men på ett sätt så är det skönt, för då hittar man andra kompisar med.

Men vi får se hur det blir med det, tänkte gå och äta lite godis nu och lite senare så tänkte jag kika lite på Let's Dance.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-07 19:24:36

bara åtta dagar!? faaan va skönt :D
för å svara på din kommentar: e vid centralen i sthlm :P

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-07 22:14:21

man ska verkligen inte lita på reklamer, det är något som jag lärt mig iaf XP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela