Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-03-14 15:53:16 i Allmänt,

Äntligen var det fredag.. Snart sätter vi oss i bilen och drar till Globen och ser på genrepet till den stora finalen av melodifestivalen. Det blir grymt kul.

Idag var det en ganska chill dag. Som dom flesta andra dagarna under det här skolåret. Kommer aldrig glömma Mickes tal, som han höll idag på svenskan. Det var till alla i klassen och han symboliserade oss som glassbåtar och han skulle aldrig glömma oss.
Marcelas tal var oxå fint, det var oxå till alla i klassen. Ingrid höll ett tal till Emma.

Min helg kommer vara fullspeckad. Idag åker vi till Globen, imorrn ska jag jobba på bandyfinalen mellan Snadviken och Edsbyn och på söndag ska jag spela den första träningsmatchen denna säsong mot Storvreta på Årsta konstgräs. Det blir kul. Sen måste jag även börja på min uppsats i historia som ska vara klar på fredag nästa vecka.

Nu ska jag gå och äta lite mat.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-14 17:39:53

va kul å se genrepet, e inte så mkt för slager men de lät grymt kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela