Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-03-28 10:47:56 i Allmänt,

Igår var det fotbollsträning och att planen såg annorlunda ut igår än vad den gjorde i tisdags var kul. Igår var det blött och isigt på vissa ställen. Sen ju längre träningen gick så blev det hårdare pch hårdare desto kallare det blev i luften.
Har ännu ondare i vaden än vad jag hade igår, vet inte vad som är fel med den, hoppas att det går över tills på söndag för då är det match mot Upplands Ekeby. Och om det inte skulle vara nog så fick jag en smäll på väntsra foten och idag är det ett stort blåmärke och lite svullet. Jag skulle inte klaga så mycket om det var högerfoten som fått smällen, men nu är det vänsterfoten och jag är vänsterfotad. Hur ska det gå, om jag fortfarande har ont i den på söndag?! Men det löser sig ju säkert, annars så spelar jag med den blåa foten och så blir den ännu blåare då.

Idag ska jag och Ika in till stan, åkte aldrig igår. Sen ska vi åka till polisen och fixa pass tills i sommar då när vi ska till Kreta.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela