Therese

Så här ser jag på saken

Långfredag

Publicerad 2008-03-21 20:51:00 i Allmänt,

Kommer ihåg när jag var liten och tyckte att långfredagarna gick hur långsamt som helst, för då väntade man på påskafton.. För då fick man ju sina påskägg. 
Sen ju äldre man blev så tyckte man att det bara gick fortare och fortare. Men idag är det inte en sån dag...
Har tyckt att dagen har gått så jättelångsamt och det gör det  ju det inte bättre att det inte är ett piss på tv. Brukar alltid kolla på Let's dance och kollar på Så ska det låta i reprisen idag. Men idag har jag ingen lust att se på någon av de.. Så då blev det så att jag satte mig här..

Kanske inte blev ett sånt roligt inlägg, men ni får ha en riktigt bra påsk och äta massor med godis och god mat.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela