Therese

Så här ser jag på saken

Måndag den värsta dagen på hela veckan...

Publicerad 2008-03-10 19:34:57 i Allmänt,

Tycker att denna skoldag var ganska onödig, åkte till skolan och hade en lektion och på den kollade vi på en film som vi ska recensera. Ska egentligen ha två lektioner, men eftersom vi skriver uppsats på historian får vi jobba hemma en dag i veckan..

Fick även höra på radion idag att i februari och mars är dom två månaderna då flest personer är sjuka. Då är det verkligen inte ett sammanträffande att jag precis har varit sjuk. För två veckor sen var jag magsjuk och förra veckan blev jag förkyld. Men som tur är så börjar jag bli frisk igen och imorrn är det fotbollsträning och den ska jag såklart gå på, det är träningsmatcher i helgen och dom vill jag inte missa.

Duschen väntar och sen måste jag nog skriva lite på PM:et till religionen som ska vara klart på torsdag.. Åhh va skönt att det är sista veckan med religionsvikarien, för om hon hade varit kvar flera veckor till hade det seriöst blivit IG i religion och det tycker vi inte om.
/Therese

Kommentarer

Postat av: paulina.

Publicerad 2008-03-10 19:40:56

Behöver fräsha upp min mp3, så tipsa gärna om bra band/låtar i min blogg. PUSS FRÅN COLABURK. :]

Postat av: Hannah

Publicerad 2008-03-10 19:44:55

Hejsan! Vad gör du en kväll som denna ? :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-03-10 19:46:53

Ha en fin kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela