Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-03-26 12:19:37 i Allmänt,

Igår var det träning som ni kanske läste igår så var jag inte så taggad att gå på den. Det blev ju inte bättre direkt när man kom dit och såg att det låg snö på planen. Då kom tanken upp i huvudet om att det skulle vara hårt och det var det. Hårt, snö och under snön var det is. Så vi var ute i ungefär en timme och halkade runt och sen gick vi in och körde fys i stället. Har lite träningsvärk idag och har ont i nacken. Vet inte vad jag har gjort med den.

Idag händer det inte så mycket, ska mest bara ta det lugnt. Och ikväll kollar jag så klart på Sverige-Brasilien. Tänk om den matchen kunde gått i Sverige istället, som den skulle gjort från början. Då kan jag garantera er att jag skulle varit där. Som Mikaela sa när det var spekulationer att det skulle bli en jubileumsmatch "Det är ju inte varje dag man får se Brasiliens landslag och det kanske är den enda chansen att se de live". Men nu valde de att spela matchen i London.

Imorrn är det träning och innan det ska jag åka in till stan med Ika.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela